Wednesday, February 23, 2011

hitam itu menawan part 1

sape setuju dgn saya sila angkat tgn!!sape x sila angkat kaki..hehe..just joke ok..
saya sendiri x pasti sejak bila saya mencintai warna hitam ni...tapi yg saya pasti saya boleh dikatakan fanatik terhadap apa sahaja yg berwarna hitam...baik dari segi baju,decoration dan yg sama waktu dgn nya...bukan apa, warna hitam ni sgt2 senang untuk di match kan dgn warna laen...any colour yg di combine kan dgn si hitam ni pastinya awesome... !!!tapi saya x suka sgt dgr lagu black eye peas...(btl kew saya eja ni..haha..biar r)

                                                                  (nice room right??)
 

kebelakangan ni otak saya berputar dan berfikir tentang 1st besday party my bulat..dan!!!!semestinya saya akan mendecoration kan segala-galanya berlandaskan warna "hitam"...oh hitam knp kamu begitu menarik minat saya!!!kalau nak tau apa yg saya buat dgn si hitam ni untuk my bulat besday,nantikan entry yg akan datang....:)..

No comments:

Post a Comment