Tuesday, March 8, 2011

aummmm...aummm....

knp bunyi entry kali nie cam tu ek???harharhar...tu bunyi harimau bintang lah wei cam tuyh....kalau x silap saya harimau bintang merupakan binatang yg terpantas di dunia kan...am I right??binatang tersebut pada zaman sekarang ni amat digilai oleh wanita-wanita,bukan kerana beliau pantas,bukan juga kerana muka beliau yg hensem atau pun cun...tetapi kerana corak kulitnya yg menjadi dambaan jiwa..boleh dikatakan sebarang benda yg dicorak kan dgn corak si harimau bintang ni akan nampak eksklusif dan apatah lg bila dibuat dgn original punya kulit kan....xkira lah..baju kew,handbag kew,kasut kew,tudung kew,jaket kew yang bercorak rimau bintang pasti  mengiurkan dan membuatkan jiwa saya bergelora...kuang..kuang....

kat bawah ni saya selitkan sekeping pic berkenaan dgn leopard-meleopard ni....blh lah sama2 cuci mata



kat atas tu ada

  • leopard print beret
  • top shop skinny belt
  • leopard scaft
  • clutch bag
  • leopard print camille pump
  • shoulder bag
  • xcase carry on
  • beaded bib necklace
  • holland satchel
  • ankle boot
  • frame sunglasses
  • leather gloves
  • satin frame purse 
  • pony hair pump

saya harap one day, saya akan dpt mengumpul koleksi2 tersebut..really hope!!!

No comments:

Post a Comment