Friday, July 1, 2011

dah xsabar lg..en hubby cptlah balik

ehem..ehem..hari ni dah masuk 1 julai kan..??maknanya ni adalah post yg pertama untuk bulan ni..hehe..aku ni bukan nya mcm bloger-bloger yg lain yg duk hupdate blog hari2..aku time ada kelapangan dan mood yg baik jew bru bsemangat nk menulis..idea tu bnyk tp kengkadang terlampau bnyk yg nk diceritakan sehingga xterserita langsong..haha..(ada faham??)..kalau u olls nk tau,aku skunk memang tgh sgt2 rindukan en. hubby aku.al-maklumlah dah lama xbersua muka...emm..da dekat sebulan kot..mn xrindu nyer..dia skunk kt johor,berkhidmat untuk negara lah katakan..kuang..kuang..aku terpaksa jew lah redha walaupun xbrp nk redha sgt..sape yg blh duk jauh2 dgn laki lama2 yang oiiii....??xdew nyew yg redha sesangat...tp dgn sukacitanya nk gtau u olls yg en hubby akan balik pd 5 julai nanti.yeyyyyy.!!..itulah yg dinanti-nantikan selama ini..ini bermakna still tinggal lima hari lagi kan..tp knp lah kepala hotak aku ni dah xblh nk menunggu ,padahal selama ni dah dekat sebulan xjumpa blh pulak sabor,tp yg lima hari jd xsabor-sabor pulop..ini lah ada pepatah kata kan...penantian itu satu penyeksaan...u r right en pepatah..aku memang btl2 xsabar menunggu kepulangan en hubby ni,asyik duk rindu diye jew kebelakangan ni,bukan selama ni xrindu tp 2,3 hri ni rindu tu mcm pelik jew..len mcam rindu nyew...haha...xpew,aku pasti penantian aku ni xkan sia-sia..cewahh..!!pasti kesabaran aku ni akan membawa sebillion kemanisan nanti..bila en hubby dah balik nt insyallah dua puloh empat jam akan kitorang gunakan masa tu bersama-sama ok..:P.afiq pun mesti dah xsabar nk jumpa dengan abi dia kan..??atau ibu dia yg xsabar nk jumpa en hubby??hehe..jgn marah haaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment